Programul Garanția Calității se aplică doar serviciilor de întreținere auto Premium în primele 12 luni ale contractului anual.
Pentru a-ți măsura constant nivelul de satisfacție, am implementat un sistem prin care ne poți evalua serviciile de fiecare dată când îți restituim mașina după efectuarea diferitelor intervenții de întreținere sau reparații. În formularul procesului verbal de restituire auto ai ocazia să evaluezi de fiecare dată nivelul de calitate a serviciilor noastre pe următoarele criterii:
- calitatea relației cu consultantul dedicat
- calitatea serviciilor primite
- respectarea termenelor de reparație și livrare auto
- soluționarea problemelor semnalate
În cazul în care nu ești mulțumit(ă) de orice aspect al serviciilor noastre, te rugăm să-ți contactezi consultantul dedicat în cel mai scurt timp posibil și să îi relatezi motivele nemulțumirii tale. Dacă nu poți contacta consultantul care ți-a fost alocat, te invităm să ne contactezi la adresa de e-mail garantia.calitatii[at]theautoexperience.ro sau la numărul de telefon +40 721 498 334.
Membrii echipei noastre te vor contacta în maxim 2 ore și îți vor oferi soluții pentru remedierea problemei întâmpinate și vom efectua modificările de rigoare în procesele noastre de lucru pentru a nu se repeta încă o dată problema/ele semnalate de tine.
În cazul în care nu ești mulțumit(ă) de serviciile noastre nici după remedierea problemelor semnalate, vom da curs cererii tale de reziliere a contractului și îți vom restitui contravaloarea integrală a pachetului de întreținere auto achitat de tine până la acel moment. Programul "Garanția Calității" acoperă doar serviciile de administrare a procedurilor de întreținere auto Premium prestate de TheAutoExperience conform contractului, nu și contravaloarea pieselor de schimb, a manoperei unităților de service și orice alte cheltuieli efectuate în numele clientului către terți.
- ți-ai respectat responsabilitățile asumate prin contract, formulate la punctul 3.2.
- ai respectat întocmai recomandările producătorului autovehiculului și ale echipei noastre privind întreținerea și manipularea autovehiculului din contract
- ai completat de fiecare dată secțiunea de evaluare a serviciilor primite din procesul verbal de restituire auto
- suma punctajului acordat de tine pentru calitatea serviciilor noastre cu fiecare ocazie când am efectuat intervenții pe autovehiculul tău se află sub 90% din punctajul maxim posibil
- echipa noastră îți va furniza o cerere pe care va trebui să o completezi și în care o să te rugăm să îți motivezi nemulțumirea cu argumente și dovezi privind greșelile efectuate de echipa noastră și/sau nemulțumirile tale
În urma analizării finale a cererii tale, îți vom restitui contravaloarea contractului în termen de maxim 30 de zile lucrătoare calculat de la data deciziei de restituire.
- nu ți-ai respectat obligațiile asumate prin contract
- nemulțumirea formulată de tine are la bază o situație generată din vina ta și acest fapt este dovedit de membrii echipei noastre
- nu ai respectat recomandările producătorului autovehiculului și/sau ale echipei noastre privind întreținerea și manipularea corectă a acestuia
- ai contractat alt tip de serviciu decât "Serviciul de întreținere Premium" (garanția de returnarea banilor se aplică doar pachetului de întreținere premium)
- solicitarea frauduloasă de returnare a banilor - cazul în care nu poți dovedi sau argumenta solid motivul nemulțumirii tale sau există dovezi privind încercarea obținerii de beneficii necuvenite