Programul "Garanția Calității"

Declarăm cu mândrie că ambiția noastră este să îți oferim experiența auto supremă atunci când contractezi serviciul nostru de întreținere auto Premium. Pentru a dovedi acest lucru, am dezvoltat primul program de garantare a calității serviciilor din industria serviciilor auto din România.

Dacă nu ne ridicăm la nivelul așteptărilor tale privind întreținerea vehiculului, ai dreptul să renunți la contract și îți returnăm valoarea integrală a pachetului de întreținere auto Premium. Este atât de simplu!

Acest lucru îți oferă siguranța că vei beneficia de cele mai bune servicii din domeniul auto din România și că mașina ta va avea parte de o întreținere premium oferită de o echipă de specialiști pasionați de munca lor, fără să-ți asumi niciun risc financiar.

Considerăm că acest program este un instrument valoros, care ne ajută la îmbunătățirea continuă a calității serviciilor noastre și prin care obținem constant un feedback real de la clienții noștri.

Programul Garanția Calității se aplică doar serviciilor de întreținere auto Premium în primele 12 luni ale contractului anual.

Pentru a-ți măsura constant nivelul de satisfacție, am implementat un sistem prin care ne poți evalua serviciile de fiecare dată când îți restituim mașina după efectuarea diferitelor intervenții de întreținere sau reparații. În formularul procesului verbal de restituire auto ai ocazia să evaluezi de fiecare dată nivelul de calitate a serviciilor noastre pe următoarele criterii:

  • calitatea relației cu consultantul dedicat
  • calitatea serviciilor primite
  • respectarea termenelor de reparație și livrare auto
  • soluționarea problemelor semnalate

În cazul în care nu ești mulțumit(ă) de orice aspect al serviciilor noastre, te rugăm să-ți contactezi consultantul dedicat în cel mai scurt timp posibil și să îi relatezi motivele nemulțumirii tale. Dacă nu poți contacta consultantul care ți-a fost alocat, te invităm să ne contactezi la adresa de e-mail garantia.calitatii[at]theautoexperience.ro sau la numărul de telefon +40 721 498 334.

Membrii echipei noastre te vor contacta în maxim 2 ore și îți vor oferi soluții pentru remedierea problemei întâmpinate și vom efectua modificările de rigoare în procesele noastre de lucru pentru a nu se repeta încă o dată problema/ele semnalate de tine.

În cazul în care nu ești mulțumit(ă) de serviciile noastre nici după remedierea problemelor semnalate, vom da curs cererii tale de reziliere a contractului și îți vom restitui contravaloarea integrală a pachetului de întreținere auto achitat de tine până la acel moment. Programul "Garanția Calității" acoperă doar serviciile de administrare a procedurilor de întreținere auto Premium prestate de TheAutoExperience conform contractului, nu și contravaloarea pieselor de schimb, a manoperei unităților de service și orice alte cheltuieli efectuate în numele clientului către terți.

  • ți-ai respectat responsabilitățile asumate prin contract, formulate la punctul 3.2.
  • ai respectat întocmai recomandările producătorului autovehiculului și ale echipei noastre privind întreținerea și manipularea autovehiculului din contract
  • ai completat de fiecare dată secțiunea de evaluare a serviciilor primite din procesul verbal de restituire auto
  • suma punctajului acordat de tine pentru calitatea serviciilor noastre cu fiecare ocazie când am efectuat intervenții pe autovehiculul tău se află sub 90% din punctajul maxim posibil
  • echipa noastră îți va furniza o cerere pe care va trebui să o completezi și în care o să te rugăm să îți motivezi nemulțumirea cu argumente și dovezi privind greșelile efectuate de echipa noastră și/sau nemulțumirile tale

În urma analizării finale a cererii tale, îți vom restitui contravaloarea contractului în termen de maxim 30 de zile lucrătoare calculat de la data deciziei de restituire.

  • nu ți-ai respectat obligațiile asumate prin contract
  • nemulțumirea formulată de tine are la bază o situație generată din vina ta și acest fapt este dovedit de membrii echipei noastre
  • nu ai respectat recomandările producătorului autovehiculului și/sau ale echipei noastre privind întreținerea și manipularea corectă a acestuia
  • ai contractat alt tip de serviciu decât "Serviciul de întreținere Premium" (garanția de returnarea banilor se aplică doar pachetului de întreținere premium)
  • solicitarea frauduloasă de returnare a banilor - cazul în care nu poți dovedi sau argumenta solid motivul nemulțumirii tale sau există dovezi privind încercarea obținerii de beneficii necuvenite
RĂMÂI CONECTAT CU NOI!

Vom face tot posibilul să-ți furnizăm informații valoroase și să te suprindem cu noutăți din activitatea noastră și din domeniul auto în general!

SUS