Cursuri de îndemânare și drifting

Cursuri avansate de șofat, cursuri de șofat pe șosea umedă și drifting în Centrul de Siguranță pentru Șofat. (Driving Safety Centre)

Necunoscut pentru mulți, Nürburgring are două facilități de formare pentru șofat. Situate în spatele pistei de Grand Prix, aceste centre de instruire sunt folosite pentru a oferi instrucții privind controlul mașinii în situații de urgență. Aceste cursuri echipează conducătorii auto cu un set de aptitudini îmbunătățite, pentru a putea fi utilizate în condusul de zi cu zi.

Aceste facilități sunt dotate cu sistem complet automat de udare, pentru a crea o suprafață uniform umedă și care poate fi programat pentru a simula multe situații speciale. Acest program intens și plin de satisfacții este conceput astfel încât se pot antrena mai multe grupuri în paralel la diferite posturi din cadrul complexului.

În ce mod sunt aceste cursuri relevante pentru condusul pe circuit?

Mulți șoferi se chinuie atunci când ating limita absolută a mașinii pe care o conduc pe circuit. Pentru fiecare conducător auto, acesta este momentul crucial pentru a păstra firm controlul mașinii. Însușirea acestor abilități esențiale într-un mediu deschis poate fi foarte dificil, fără a menționa faptul că poate fi atât periculos, cât și costisitor atunci când greșim.

Nürburgring Nordschleife este un circuit extrem de dificil. A fost contruit pentru a testa omul și mașina la limita absolută. Curbe pozitive și negative, borduri înalte și abrupte, zone de frânare accidentate sunt toate parte a acestui circuit notoriu. Turnat literalmente din sute de tipuri de asfalt, nivelul de aderență variază constant. Arbori arcuite peste șosea oferă zone umbrite atât dimineața cât si după-amiază, care permit ca unele secțiuni umede sau chiar ude să persiste toată ziua. Frunzele căzute pe pistă fac suprafața acestuia și mai alunecoasă, iar în timp se depun uleiuri organice și alte reziduuri pe suprafața asfaltului. Mii și mii de vehicule lasă urme de cauciuc pe asfalt, de la autobuze până la mașini de curse de peste 1000 cai putere. Din toate aceste vehicule se mai scurge ulei, lichid de răcire și apă din când în când. Uneori, fanii fanatici desenează graffiti cu vopsea ieftină pe toată lățimea pistei, lucru care poate crea mai multă aderență pe șosea uscată, însă diminuează grav aderența pe asfaltul umed.

Regiunea montană Eifel este de asemenea renumită pentru condițiile meteo nefavorabile. În multe ocazii, vremea se poate schimba atât de brusc încât din vreme perfect însorită se transformă în ninsoare pe parcursul unui singur tur!

Acest program se focusează pe aptitudini pe care le poți folosi pe circuit, la viteză redusă dar totuși într-un mediu provocator, unde poți ține mașina sub control în diverse situații într-un mod confortabil. Riscurile sunt mult mai mici și este un mediu mult mai sigur (și într-un final mult mai ieftin) pentru a învăța tot, de la elementele de bază a corecției de direcție până la un drifting rafinat pe șosea umedă.

Pregătește-te corect pentru faimosul Nordschleife, indiferent de condiții.





Prețuri acces (cu mașina proprie)

Cursuri de o jumătate de zi (4 Ore)
  • Preț pentru primul participant: € 660;
  • Preț pentru participan suplimentar: € 528
;
  • Preț de grup: € 2640;

Cursuri de o zi (8 Ore)
  • Preț pentru primul participant: € 1056;
  • Preț pentru participan suplimentar: € 924
;
  • Preț de grup: € 3905;

Rezervări și Informații

Pentru mai multe informații și rezervări ne poți contacta direct în România prin formularul de contact.

Îți oferim servicii complete de rezervare și organizare a pachetelor motorsport. Astfel noi îți facem programul de rezervări pentru mașini și circuite, îți organizăm zborurile, te ridicăm de la aeroport, îți efectuăm rezervările la cele mai bune restaurante și locuri de cazare din jurul circuitului, îți închiriem mașini sport și îți oferim biletele de acces pe piste.

Avem experiența de a-ți furniza tot ceea ce regiunea montană Eifel din Germania are mai bun de oferit.
Nu ai altceva de făcut decât să ne contactezi și ne ocupăm noi de restul.

SUS