Asistență rutieră premium la nivel european

În vederea furnizării unor servicii de cea mai bună calitate, TheAutoExperience îți oferă pachetul AssistExperience, serviciul de asistență rutieră SuperPremium valabil la nivel european. Serviciul de asistență rutieră este inclus în pachetele noastre de servicii fără nici un cost suplimentar.

Dacă devii clientul nostru achiziționând pachetul de "Întreținere auto completă", beneficiezi de asistență rutieră SuperPremium la nivel european pe toată perioada valabilității contractului de mentenanță.
Clienții care achiziționează pachetul nostru de "Asistență completă pentru achiziție auto", beneficiază de același serviciul de asistență rutieră pentru primul an de după achiziționarea vehiculului dorit.

Însă poți beneficia de serviciul nostru de asistență rutieră SuperPremium chiar și fără să ai un contract valabil pentru unul din serviciile noastre de întreținere sau asistență pentru achiziție auto.


Achiziționează separat pachetul AssistExperience pentru doar 80 EUR/an și fii acoperit în stil mare pentru orice eveniment neprevăzut pe șosea.

Pentru mai multe informații și achiziția pachetului ne poți contacta direct prin pagina de contact.

Ce acoperă pachetul AssistExperience

În caz de incident rutier, AssistExperience organizează deplasarea unei echipe tehnice la fața locului pentru remedierea avariei în limita a 200 EUR (ex.: pană auto, pană de anvelope, baterie descărcată, lipsa de combustibil și alte fluide, chei pierdute sau încuiate în autovehicul, defecțiune electrică sau mecanică).

Dacă autovehiculul nu poate fi reparat la locul incidentului, AssistExperience organizează tractarea acesteia la cel mai apropiat service auto de marcă.

În caz de accident sau coliziune AssistExperience organizează, recuperează și tractează autovehiculul avariat până la cel mai apropiat service auto de marcă după încheierea formalităților impuse de lege în acest caz, în limita a 1.000 EUR.

În caz de furt și în urma recuperării autovehiculului de către autoritățile competente, AssistExperience organizează și tractează autovehiculul până la cel mai apropiat service auto de marcă, după încheierea formalităților impuse de lege în acest caz.

În situația în care incidentul rutier a avut loc în afara programului de funcționare al unității de service sau dacă este necesar în cazul repatrierii, AssistExperience asigură parcarea autovehiculului, în condiții de securitate, în limita a 25 EUR (TVA inclus), pe o perioadă de maxim 3 zile.

În cazul în care unitatea service se află la o distanță mai mare de 100 km de domiciliul, sediul sau reședința clientului, la cererea acestuia, AssistExperience organizează o singură călătorie dus pentru o singură persoană cu trenul, autobuzul sau avionul pentru recuperarea autovehiculului reparat și acoperă valoarea transportului în limita a 200 EUR.

În cazul în care telefonul mobil este furat din autovehicul ca urmare a unei agresiuni sau furt prin efracție, (exclus furtul prin neglijență) și abonamentul este utilizat pentru convorbiri telefonice frauduloase, AssistExperience acoperă despăgubiri până la incidența sumei de 500 EUR. Aprobarea despăgubirii este condiționată de documentele în original aferente incidentului și anume Raportul Poliției în urma investigațiilor efectuate și factura de la furnizorul de servicii telefonice care conține costul convorbirilor frauduloase.

La solicitarea telefonică a clientului AssistExperience oferă informații privind locația celei mai apropiate unități service de marcă, celui mai apropiat centru medical, serviciu de ambulanță, cabinet de avocatură, sediu de ambasadă sau consulat, sediu de poliție, etc.

Călătoria de întoarcere / Continuarea călătoriei / Cazare hotelieră / Autovehicul de înlocuire

În cazul în care defecțiunea, accidentul sau coliziunea a avut loc la o distanță mai mare de 50 km de domiciliul permanent sau sediul beneficiarului și autovehiculul este în stare de nefuncționare pentru cel puțin 4 ore și/sau nu poate fi reparat în aceeași zi, AssistExperience oferă unul dintre următoarele servicii la alegere:

AssistExperience asigură călătoria de întoarcere cu trenul (clasa 1) și acoperă costurile acesteia până la limita a 500 EUR/persoană pentru șofer și pasagerii din vehicul. În cazul în care călătoria cu trenul durează mai mult de 6 ore, se poate opta pentru zborul cu avionul (clasa business), pentru repatriere în țara de origine sau continuarea călătoriei către destinația inițială, iar AssistExperience acoperă costurile acesteia până la limita de 800 EUR/persoană pentru șofer și pasagerii din vehicul.

În cazul în care clientul solicită, AssistExperience organizează cazarea în regim hotelier, încă din prima zi de avarie a autovehiculului, cu o limită de până la 5 nopți de cazare la o valoare maximă de 500 EUR/noapte pentru pasagerii din vehicul. Costurile pentru micul dejun și alte servicii hoteliere nu sunt incluse.

La cererea beneficiarului AssistExperience organizează și acoperă costurile unui autovehicul de înlocuire în regim de închiriere (din aceiași categorie și clasă cu autoturismul beneficiarului în măsura disponibilității) de până la 150 EUR/zi, până la repararea vehiculului clientului dar nu mai mult de 3 zile. Costurile pentru alimentare cu combustibil și alte costuri suplimentare nu sunt acoperite. Garanția sub formă de numerar sau card de credit/debit cât și alte asigurări pe care beneficiarul pachetului de asistență rutieră trebuie să le achite societății de rent-a-car în cazul solicitării unui autoturism de înlocuire nu sunt asigurate de către AssistExperience.

În cazul în care defectiunea/ accidentul/ coliziunea a avut loc la o distanță mai mare de 50 km de domiciliul permanent sau sediul clientului, AssistExperience organizează și oferă serviciul de transport în regim taxi în limita a 100 EUR.

Servicii aplicabile doar în afara României

Dacă este necesar, AssistExperience va organiza angajarea unui avocat pentru consultanță juridică ce ar putea fi solicitate într-o cauză penală de către autoritățile din țara în care s-a întâmplat incidentul și va achita costurile acestuia până la incidența sumei de 1.000 EUR. În cazul în care ancheta autorităților dovedește că, Clientul a creat intenționat situația în care se află, acesta este obligat să restituie suma utilizată.

În cazul în care piesele de schimb necesare reparației vehiculului nu sunt disponibile în locația/țara în care urmează să se repare vehiculul, AssistExperience organizează și acoperă cheltuielile de livrare ale pieselor în 48 de ore la locul unde autovehiculul urmează să fie reparat. Costul pieselor revine exclusiv în sarcina clientului dacă piesele de schimb defectate nu sunt acoperite de către asigurarea CASCO al vehiculului, asigurarea RCA al celui care a provocat accidentul sau certificatul de garanție al producătorului vehiculului.

În cazul în care clientul se află într-o țară străină și se află în imposibilitatea de a comunica cu personalul tehnic sau cu supervizorul unității service unde vehiculul acestuia urmează a fi reparat, AssistExperience organizează și furnizează serviciile unui traducător/translator pentru a facilita comunicarea dintre părți.

În cazul în care autovehiculul clientului nu poate fi reparat în 5 zile de la intrarea în service, AssistExperience organizează repatrierea autovehiculului în România la cel mai apropiat service de marcă față de domiciliul/reședința/sediul clientului și acoperă costurile aferente acestei operațiuni în limita a 2.000 EUR. În cazul în care în urma unui accident rutier compania de asigurări declară dauna totală a vehiculului, AssistExperience nu va repatria autovehiculul.

Serviciul AssistExperience este valabil în următoarele țări:

Albania, Andora, Austria, Belgia, Bosnia-Herzegovina, Bulgaria, Republica Cehă, Ceuta, Croația, Danemarca, Elveția, Finlanda, Franța, Germania, Gibraltar, Grecia, Irlanda, Italia, Liechtenstein, Luxembourg, Malta, Marea Britanie, Monaco, Muntenegru, Norvegia, Olanda, Polonia, Portugalia, România, San Marino, Serbia, Slovacia, Slovenia, Spania (continentală), Suedia, Turcia (sectorul european și asiatic), Ungaria, Vatican și se aplică doar vehiculelor cu masa maximă autorizată de 3.5 tone.

SUS